Tuesday 13 March 2012

#$%^&#@!

Assalamualaikum .. haii there !! .. psssttt.. dah lame gila aku x hapdate blog nii...:D .. tau x sbb ape ak dh lme x update ?? tau x ?? tau x ?? sbb ...... den x de cerita yg nk diceritakan ... haha.. lol .. ni nk cerita siket nii.. hihi.. korang .. tau x tahun ni aku fom 3.. so this year aku PMR woiii PMR... lol...k kadang-2 stress jugakk.. tpi nk buat mcm mne kann .. lumrah hidup budak FOM3 wajib k.. wajib amek PMR.. haha.. :D.. okay dh habis .. haha.. ehh blom ahh.. :D ni pasal manusia plak.. ehh semua orang buat silap kann ? so no wonder lahh.. tpi still ade lgi manusia yg x boleh nk memaafkan kesalahan orang lain.. eh cammon lahh..kalau masing-2 ego .. sampai bile-2 pon x kan selesai dohhh .. <-- dtujukan khas buat sorg kwn aku yg ..... arghhh... perangai die dh lain gila skrg .. even tusyen pon dia asyek ponteng jee.. haihhh.. aku rase mcm dh x nk kwn ngan die doh .. dhlah asyek dok cite pasal pakwe jek .. ehh tau tak aku menyampah.. menyampah k... lulz.. kbai... next time kalau aku rajin.. aku hapdate lgi blog niiii.. hehe :D assalamualaikum !! *_*

No comments:

Post a Comment